Painkiller: Season Pass
Gjør deg klar til å trå inn i Purgatorys redsler med Painkiller Season Pass. Gjennom tre utgivelser – Night Watch, Metal as Hell og Demon Awakening – får du tilgang til 12 karakterantrekk og 18 våpenskins. Kaoset slippes løs fra dag én med Night Watch. Smerte venter.