P6 Selection Rookie Pack
Møt din favoritt Intensive Character! Velg din favoritt P6-karakter med denne spesielle Rookie Pack! Pakkeinnhold: - P6 Character Selection Ticket (~Nathan) x1 Dette DLC gir umiddelbar nytte ved kjøp. Ingen refusjon. Valgbar karakter kan endres senere uten varsel. Allerede eide P6+ karakterer kan ikke velges med denne billetten.