Overpass 2 - Ford Play Rockbouncer
Ford Play Rock Bouncer er et monster med 800 hk som kan klatre opp de bratteste bakkene. Kraftig fjæring og overdimensjonerte dekk gjør den til din beste venn når du forserer de tøffeste utfordringene.