Overlevelsespakke: Chem Fluid-sett
Inneholder det følgende: – Supply Box inneholder Psychostimulants, Chem Fluids og et First Aid Med Bruk Supply Box-gjenstanden for å legge til innholdet i beholdningen. Boksen kan bare brukes én gang. – Universal Coin Ha denne i beholdningen for å få noe sterkere angrep og forsvar og for å slå fienden noe lenger tilbake. – Opplåsing av vanskelighetsgraden Madhouse Låser opp den sinnssykt utfordrende vanskelighetsgraden Madhouse-modus, som vanligvis kun er tilgjengelig etter at man har fullført spillet.