Overcooked: Gourmet Edition
Overcooked Gourmet Edition pisker sammen det populære samarbeidsspillet og Lost Morsel-pakken i en lekker gryte, og setter de kulinariske ferdighetene dine på prøve som aldri før! Overcooked er et kaotisk lokalt matlagingsspill for én til fire spillere. Jobb sammen som et lag med de felles kokkene dine for å forberede, tilberede og servere en rekke lekre bestillinger før de storforlangende kundene stormer ut. Slip knivene og finn frem kokkeklærne – feilmargarinen er liten og mye står på spill på disse sprø kjøkkenene! Med Overcooked Lost Morsel-pakken får du fortsette kokkens sprø kulinariske eventyr gjennom seks nye enspillernivåer, med nye utfordrende kjøkken satt til en eksotisk jungelverden, et nytt fremkomstmiddel for å reise rundt på verdenskartet og seks nye kokker å låse opp!