Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Samle dere rundt leirbålet til S’More Overcooked 2! På tide med camping-kapers mens du vandrer gjennom skogene i Løkriket. Fire nye kokker som føler seg som hjemme i skogskjøkkenet, slår seg sammen med Kevin og Løkkongen: Speiderkokken, Bjørnekokken, Beverkokken og den bebrillede Uglekokken. Hugg ved til bålet mens du steker en god frokost, eller rister smakfulle s'mores på 15 nye nivåer blant tretopper og campingplasser. Nye samarbeidsnivåer trengs til ryggsekkene med ingrediensene kokketeamet må ha for å servere de sultne campingturistene.