KlabaterSimulering
Ctrl Alt Ago Prepare to experience a game like no other. Ctrl Alt Ego is a unique hybrid that blends open-ended puzzling, first-person exploration, and creative problem-solving - all wrapped in a captivating mystery about the nature of consciousness. You play as a disembodied 'Ego', a conscious being who awakens on a mysterious space station. With no physical form, you must navigate this strange world by transmitting yourself between robots and devices, each with their own unique capabilities. Exploit the game's innovative mechanics to tackle challenges in your own way. Whether you prefer a stealthy approach, a more direct action-oriented style, or a creative mix of both - the choice is yours. There's no one right way to play Ctrl Alt Ego. Tin Can As a random member of your colony's space program, you leave Mars aboard a large transport ship, only for its reactor to go critical in the middle of your journey to new horizons. All your time spent in the simulator did not prepare you for such a dire situation! Now, drifting in your escape pod, without any FTL capabilities, you realize that an easy way out was not included. Use your own wits to fix systems in a similar way you would fix and build your own PC, by swapping and fixing individual components. With a bit of luck, you might be able to finally find a safe haven.