Opplåsing av dagens tilbud
Et nytt tilbud venter hver dag i Paladins! Kjøp denne gjenstanden for å låse opp dagens tilbud, som er tilpasset deg personlig. Når du har kjøpt en pollett for opplåsing, kan du gå til butikken i spillet for å innløse den og benytte deg av dagens tilbud.