Oppdragspakke 3
Den tredje runden med oppdragspakker, med 20 ekstra oppdrag. Oppdrag av høyeste vanskelighetsgrad venter på utfordringer fra elite EDF-soldater. Du vil oppleve oppdrag som er så vanskelige, at det nesten er nytteløst. Vi setter vår lit til dere, spesialtroppen i EDF. Dette er ditt siste oppdrag. Overvinn fortvilelsen. Vis Ravagers hva EDF kan gjøre.