Actionfylt, tyngdekraftopphevende racing er tilbake i ONRUSH, en feiring av vanvittig fart, renspikket moro og overdreven action. ONRUSH er racingspillet hvor du alltid er i begivenhetenes sentrum. ONRUSH handler ikke om å komme først til mållinjen. Det handler ikke om hvordan du gjør klar bilen eller hvilke dekk du velger. Det handler utelukkende om stil, ferdigheter og følelsen du får når du tar ut motstanderen på spektakulært vis, eller når du kjører på grensen av det mulige for å sikre laget ditt seieren. Intet arkadespill er komplett uten en boost eller to, og ONRUSH tar dette til neste nivå med RUSH, den optimale kraftøkningen for racerførere. RUSH er en overveldende og dramatisk eksplosjon av energi og kraft, en faktor som kan snu alt på hodet og knuse motstanderne dine.