Once Upon A KATAMARI - Katamari Damacy Series Songs: Side B
Innhold: – 34 ekstra BGM-spor. Na-na-na til favorittlåtene dine fra Katamari Forever, Beautiful Katamari og Touch My Katamari! – 8 Kostymedeler fra tidligere titler i Katamari-serien. *Ekstra BGM-spor blir tilgjengelige etter visse oppdrag.