Once Upon A KATAMARI - Katamari Damacy Series Songs: Side A
Innhold: – 26 ekstra BGM-spor. Rock med til favorittlåtene dine fra Katamari Damacy, We Love Katamari og Me & My Katamari! – 18 Kostymedeler fra tidligere titler i Katamari-serien. *Ekstra BGM-spor blir tilgjengelige etter visse oppdrag.