>observer_
Hva hadde du gjort hvis noen hacket seg inn i dine tanker? Året er 2084. Du inntar rollen som Daniel Lazarski, en dyktig nevroetterforsker, også kjent som en «observatør». Jobben din er å hacke deg inn i tankene til mistenkte. Du må grave frem og oppleve deres dypeste frykt − og din egen. Når du mottar en mystisk melding fra sønnen din, som jobber som ingeniør for mektige Chiron Corporation, reiser du fra klasse C-slummene i Kraków for å undersøke saken. Hack deg inn i sinnene til kriminelle og deres ofre for å finne ledetråder og gjenoppleve deres dypeste frykt. Hvor langt er du villig til å gå for å avdekke sannheten? >observer_ er et cyberpunk-skrekkspill fra Bloober Team, skaperne av Layers of Fear. Spillet er myntet på et voksent publikum; det du får se, kan være urovekkende.