Oaken - Demo
Verdenen Oaken er et mystisk sted som eksisterer i en tid og på et sted som ikke er så lett å definere. Den strekker seg over grenene til den store Oaken. Verdenens innbyggere er ånder som alle lytter til den samme stemmen med navnet Oak-sangen. Når denne stemmen forsvinner, starter en rekke hendelser som fører til en strid som enten vil hele eller ødelegge den store Oaken. Innhold: - Roguelike, helteorientert kampanje med - En mystisk verden bestående av stammeinnbyggere og innbyggere med keltisk bakgrunn. - Et vilkårlig generert verdenskart med en rekke nivåer, sjefer og hendelser å oppdage. - Unike og i høy grad taktiske kamper i et sekskantet rutenett der posisjon og rotasjon er alt. - Oppgrader trylleformularene og åndene slik du ønsker. - Enkelt å lære, men vanskelig å mestre – avslappede og utfordrende moduser egnet for enhver spiller.