Nyotengu-karakter + debut-kostymesett
Få Nyotengu, det nye tillegget til DOA5LR-fighter lineup, pluss fem av hennes kostymer til spesialpris! Inkluderer karakteren Nyotengu for DEAD OR ALIVE 5 Last Round, sammen med hennes kostymer gymklasse, julenissens hjelper, sykepleier og badetid. *Du må ha den siste oppdateringen installert for å kunne bruke disse kostymene.