BANDAI NAMCO Entertainment Inc.MOBA
This Training Set instantly makes Season Pass 4 Characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items available for your avatar to learn, without having to accrue Training Points via gameplay. ■ Season Pass 4 Characters ● Training Rank Reward x5 - Sakura Haruno (Great Ninja War) - Nagato (Reanimation) - Itachi Uchiha (Reanimation) - Sasuke Uchiha (Last Battle) - Kawaki *Once you purchase the DLC, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Purchasing this Training Set will only give you access to Ninjutsu, Secret Techniques, or items from DLC characters you have purchased. Purchasing any of the listed masters' Special Master-Ninjutsu Training after purchasing this Training Set will give you access to those characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items. *Purchasing this Training Set will not increase your Training Rank for the listed masters.