NTBSS Special Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell
This Extra Ninjutsu DLC will unlock new Ninjutsu for your own original ninja. The Piercing One-Fingered Thrust of Hell will harness Lightning Style Chakra to unleash a sharp, one-fingered thrust - just like the Third Raikage! Included DLC Content - Ninjutsu: The Piercing One-Fingered Thrust of Hell (Attack Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside The Village Hidden in the Leaves online lobby. *Upon receipt, the purchased Ninjutsu will be immediately usable. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.