Gjør din beste Jiraiya-etterligning med dette tilpassede Jiraiya-plagget, komplett med replikaer av Shima og Fukasaku, Mt. Myobokus to store vismannspadder! Dette innholdet er kun for mannlige avatarer. Spillere med kvinnelige avatarer må endre til en mannlig avatar med Ninja Remake Operation Seals. Obs: Når du har lastet det ned, vil innholdet dukke opp i gaveboksen i vertshuset i Hidden Leaf Village. NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER er påkrevd; selges separat.