Niva
De beste bøndene fortjener noe spesielt! Få Rostselmash Niva DLC og forbedre spillopplevelsen din. Når den er lastet ned, vil den ekstra kombinasjonen være tilgjengelig i butikken i spillet. Sørg for at du har nok midler til å kjøpe den.