NITRO GEN OMEGA Demo
En verden styrt av maskiner Menneskeheten har tapt krigen. Ødemarken kryr nå av korrupt kunstig intelligens og krigsmaskiner Du og leiesoldattroppen kjemper for å overleve og tar på dere kontrakter fra de siste gjenværende byene bygd høyt over ødemarken. Utforsk ødemarken Fly over en enorm, åpen verden fylt med bosettinger, maskinskjulesteder, oppdrag og uventede hendelser. Ta på deg kontrakter, rekrutter nye piloter, og form troppens legende én kamp om gangen. Kinoaktige, omgangsbaserte kamper Planlegg trekkene dine i planleggingsfasen, og se deretter strategien utfolde seg i de animerte anime-inspirerte kampsekvensene. Skader, panikk og sammenbrudd kan inntreffe når som helst – men det kan heltemot også. Sett sammen og kommander troppen din Sett sammen og rekrutter troppen din. Kommander en tropp med fire piloter, der hver styrer et Mech-undersystem. Unngå, skyt, distribuer kjølevæske eller bruk spesialtaktikk ved å bruke spillets unike tidslinjesystem, der hvert sekund teller og hver handling former flyten i kampen. Livet om bord et luftskip Mellom oppdragene er luftskipet hjemmet ditt. Lag mat, tren eller slapp av mens pilotene knytter bånd, rivaliserer og vokser gjennom opplevelsene sine. Hver relasjon påvirker hvordan de kjemper – og hvordan de overlever. Tilpass og utvikle Samle og sett sammen Mech-deler for å bygge den perfekte krigsmaskinen. Balanser beskyttelse, varme og ammunisjon som passer spillestilen din, og lås opp nye Mech-rammer med unike styrker og utstyrsmenyer. Hver beslutning teller Mech kan bygges opp igjen, men ikke pilotene. Håndter moral og tretthet, ta konsekvensene av valgene dine og oppdag hvem du og troppen din virkelig er i en verden på kanten.