Next Up Hero
Kjemp. Dø. Vinn! (Og sannsynligvis: dø noen ganger til.) Next Up Hero er et huleutforskerspill med håndtegnede helter som hugger, kutter, bongotrommer, bumeranger og jet-propellerer seg vei gjennom eventyr. Velg helten din og begynn å trille om huler, utruste deg og maksimere verdiene dine. Føler du deg spesielt heltemodig, kan du invitere en venn til å samarbeide. Du kommer til å trenge all den hjelpen du kan få. Huleskapermodus: Lag en rå hule og utfordre fellesskapet til å komme seg gjennom den. Klarer de å slå hulen, beholder de et stykke sjeldent bytte. Mislykkes de, er skatten din. Permanent permadød: Døden i Next Up Hero er så permanent at «ekkoet» ditt blir igjen, slik at neste spiller kan gjenopplive det. Folk dør ofte i Next Up Hero, så du kan gjenopplive inntil 20 datastyrte følgere! Mixer Interactive-funksjonalitet: Helt møter jammer, styrt av Mixer Interactive. Tilskuere kan kontrollere hæren av ekkoer, hjelpe spilleren å overleve i etasjen eller styrke jammerfiendene, sakke ned og fryse spilleren.