New Holland
Utvid spillopplevelsen din med en ny offisiell utvidelse for Farming Simulator 15! Denne DLC-pakken inneholder nytt utstyr fra New Holland. Maksimer effektiviteten din med en ny forhøster og ulike verktøy som vil hjelpe deg å ta vare på dine åkre! Når det er lastet ned, vil det ekstra innholdet være tilgjengelig i butikken i spillet. Sørg for at du har nok midler til å kjøpe maskineriet.