N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure er et første person eventyrspill basert på oppgaveløsing og utforskning . NERO er en fantastisk reise i en magisk verden der en gutt er nøkkelen til alle låser og natten er ikke så skremmende som du kunne tenke . Spille rollen som denne gutten , etterfulgt av en mystisk svart kledd ledsager , oppdage sannheten bak denne episke reisen . Bruk Sphere of Light for å samhandle med omgivelsene , utforske og oppleve følelser og følelser som er uvanlig i videospill , med en splitter ny nestegenerasjons visuelle romanen omforming sjangeren.