Nellikeløftesett
Spesielt antrekk med rødt blomstertema for å feire Familiemåneden! *Denne pakken inneholder: -50 poeng -Carnation Bloom Layered Dress (F) -Carnation Bloom Hair (F) -Carnation Noble Suit (M) -Carnation Gentle Hair (M) *Denne pakken inneholder spillvaluta og kan ikke refunderes etter kjøp. *DLC-gjenstander kan selges på samme eller en annen måte i fremtiden.