Nettservere er ikke lenger tilgjengelig. Velkommen til Redview County – en åpen verden der gateracerne og politiet er låst i en nådeløs kamp om dominans, med de raskeste bilene, råeste modifikasjonene og banebrytende teknologi. Spill som enten politi eller gateracer, der hver side av loven har sitt eget sett med utfordringer, belønninger og konsekvenser. Risiker alt i den ultimate rivaliseringen.