NBA 2K27 Ultra-bonus
Denne utgaven inkluderer: 135 000 i spillvaluta Pro Pass for sesong 1* Summer Pass (Pro Pass for sesong 7–9) Opptil 9 dagers avansert tilgang** MyTEAM (alle kort og pakker kan ikke auksjoneres bort): NBA 2K27 Ultra Edition MyTEAM-spillerkort (via The Exchange): – Guaranteed 98 OVR tilgjengelig fra desember 2026 – Guaranteed Invincible tilgjengelig fra mai 2027 Full '27: Series 1-teamutvalg Triple Threat Park Free Agent-pakke 5x ‘27: Series 1-pakker 2-timers 2XP-mynt MyCAREER: 25x 6 typer ferdighetsbooster 25x 3 typer Gatorade-booster 2-timers 2XP-mynt Victor Wembanyama Jersey Caitlin Clark Jersey Roses Oversize hettegenser *NBA 2K27 Pro Passes og Hall of Fame-pass kan kjøpes separat og krever grunnspillet, internettforbindelse og en NBA 2K-konto. Betalte premium-pass gir deg tilgang til ekstra belønninger for sesongen som du kan opptjene gjennom spilling. Fremgang og belønninger tilbakestilles på slutten av hver sesong. **Early Access er tilgjengelig fra kl. 09:00 PT 26. august Enkelte spillfunksjoner, inkludert nettbasert flerspiller, kommunikasjon og andre nettbaserte funksjoner, er kanskje ikke tilgjengelige for XBOX-barnekontoer. På XBOX defineres et barn som en spiller under 13 år, med mindre lokale lover og regler tilsier noe annet. Play Now, MyNBA og The W er tilgjengelige uten internettforbindelse.