NBA 2K27 Pro Pass for sesong 7
Opptjen ekstra innhold med NBA 2K27 Season 7 Pro Pass*, som inkluderer 40 premium-belønninger du kan tjene. *NBA 2K27 Pro Passes og Hall of Fame-pass kan kjøpes separat og krever grunnspillet, internettforbindelse og en NBA 2K-konto. Betalte premium-pass gir deg tilgang til ekstra belønninger for sesongen som du kan opptjene gjennom spilling. Fremgang og belønninger tilbakestilles på slutten av hver sesong. Enkelte spillfunksjoner, inkludert nettbasert flerspiller, kommunikasjon og andre nettbaserte funksjoner, er kanskje ikke tilgjengelige for XBOX-barnekontoer. På XBOX defineres et barn som en spiller under 13 år, med mindre lokale lover og regler tilsier noe annet. Play Now, MyNBA og The W er tilgjengelige uten internettforbindelse.