NBA 2K24 Pro Pass: Sesong 6
NBA 2K24 Pro Pass: Sesong 6 tar MyCAREER og MyTEAM-opplevelsen din til neste nivå. Pro Pass låser opp tilgang til 40 nivåer med premiumbelønninger du kan tjene, inkludert opptil 45 000 i spillvaluta etter hvert som du dribbler deg gjennom sesongen på veien mot nivå 40! Skaff deg Sesong 6 Pro Pass og motta et Zip-up-jakke, Ripped Patchwork-jorts, et Galaxy Opal Paolo Banchero MyTeam-kort og Pro Pass-pakken for Sesong 6. *NBA 2K24 Pro Pass krever grunnspillet, internettilgang og en NBA 2K-konto.