NBA 2K19
NBA 2K feirer 20 år med omdefineringer av hva sportspill kan være, fra grafikk og spillfølelse i toppklasse til banebrytende spillmoduser og en gripende åpen verden i form av «Neighborhood». NBA 2K19 fortsetter å sprenge grenser mens det fortsetter å bringe spillopplevelsen nærmere spenningen og kulturen til virkelighetens basketball. TA KONTROLL MED TAKEOVER Bruk din MyPLAYERs fulle basketball-potensiale med den nye funksjonen Takeover. Lås opp spesialtriks og -egenskaper du aldri før har sett på banen, eller aktiver Team Takeover og bruk kreftene til hele laget ditt. STYR NABOLAGET Du vil ikke gå glipp av en eneste dag i det oppdaterte nabolaget. Etabler ditt navn på banen, i Under Armour Cages og under direktehendelser i kvartalet. Spill til solnedgang med nye overganger fra dag til natt, besøk Jordan Rec Center eller få den gamle gjengen samlet i spennende gateballkamper for 3-mot-3. MyTEAM Lag ditt første MyPLAYER-kort og spill med LeBron, Kobe og resten av samlingen din i en rekke kompetitive moduser. Prøv nye Unlimited-modus, hvor du kan velge fem kort fra bunken uten begrensninger og kjempe mot andre spillere over nett. MyCAREER Fra nabolagslegende til globalt fenomen. Den originale karrierehistoriemodusen er tilbake med en helt ny og fengende historie, som tar deg fra Kina til G League og eventuelt til NBA. Med en helt ny rollebesetning, sponsorer knyttet til din popularitet og nye lagkjemi-systemer som lar deg dominere banen.