NBA 2K Playgrounds 2
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 20/2/2026. MERK: Alle flerspillerservere for NBA 2K Playgrounds 2 vil bli avstengt f.o.m. 9/7/2026. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Arkadespenning med NBA er tilbake i NBA 2K Playgrounds 2! Oppfølgeren til den opprinnelige slageren tar gatebasekt til neste nivå med sitt nye sesongsmodus, et stort utvalg av nåværende og tidligere NBA-spillere, kamper for fire spillere over nett, tre-poengs-utfordringer, nye baner og mer! Velg lag, gjør deg klar til å dunke og spill uten grenser!