Nathan Character Pack
Tenn på lidenskapen for basketball på nytt! Møt lederen for Re:Union‑laget, Nathan! Denne pakken inneholder: ‑ Karakter — Nathan ‑ Nathan Vekstboks‑billett ×5 *Hvis kjøpt, kan pakken ikke refunderes fordi den inneholder engangs‑/ikke gjenvinnbare spillgjenstander. *Etter kjøpet sendes pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, blir Nathan byttet til et visst antall poeng.