NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Collaboration: Ultimate Art
Gjør det mulig for spilleren å aktivere den hemmelige teknikken Amaterasu: Kurama Dual Layer (Ranged Type) i kamp. Kjemp side om side med Itachi for å angripe med Susano’o og Amaterasu! *Etter nedlasting av innholdet kan du hente det i spillet ved å gå til Hidden Leaf Village-onlinelobbyen og velge Inn > Gift Box > Add-ons.