NARUTO STORM 4 - Season Pass Bonus
Få tidlig tilgang på tre tilleggspakker og få en eksklusiv kombinasjonsteknikk ved lanseringen av den første nedlastbare pakken. NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 er påkrevd; selges separat.