N7-mash-up til Minecraft
Bestem skjebnen til Minecraft-galaksen din med denne fantastiske mash-up-en. Her får du trettiseks figurskall, spesiallagde spillteksturer, temabaserte menyer, en dedikert verden fylt av ikoniske steder og originale lydspor for å få den riktige stemningen.