My Monopoly
Lag ditt eget spill! Nå kan du sette ditt eget preg på det klassiske spillet MONOPOL! My Monopoly er en utvidelse til Monopoly PLUS som lar deg egentilpasse det klassiske brettet og 3D-brettet. Lag ditt eget spill ved å egentilpasse brettets senter og eiendomsruter. Gi navn til hver eiendom, legg til 2D-bilder og plasser 3D-elementer i brettets senter for å skape drømmebyen din. Spill det personifiserte My Monopoly-spillet sammen med venner, og vis dem hvor kreativ du er!