MXGP 26 - Fox Premium Pack
Denne DLC-en gir deg tilgang til fem komplette dekor fra det berømte merket Fox Racing, bestående av hjelm, briller, trøye, hansker, bukser og støvler. Mestr løpet og ta seieren med stil!