MXGP 24 - 50th Anniversary Collection
Denne DLC-en gir deg tilgang til en komplett Fox Racing-design, inkludert hjelm, maske, trøye, bukser og støvler. Denne drakten er 50th Anniversary Collection, som har vært tilgjengelig siden i sommer på Fox Racings nettsted.