MXGP 2019 - Ultimate Fury Pack
Kjøp Ultimate Fury Pack for å endre utseendet til rytteren og motorsykkelen din med to animerte tilpassingssett. Vis frem stilen din i løpet med to ulike ryttersett bestående av hjelm, maske, kjøredress og støvler, samt to animerte motorsykkellakkeringer med henholdsvis rim- og lyneffekt.