MXGP 2019 - Twilight Pack
Kjøp Twilight Pack for å endre utseendet til rytteren og motorsykkelen din med to animerte tilpassingssett med mørkt tema. Vis frem stilen din i løpet ved å bruke to ulike ryttersett bestående av hjelm, maske, kjøredress og støvler, samt to animerte motorsykkellakkeringer med henholdsvis tåke- og mørkeeffekt.