MX vs ATV Legends - Redline Ridge Finals
Prøv om du har det som skal til på et gigantisk kart i et steinbrudd, utformet for å presse grenser! Med 6 unike konkurranser: - En diger endurobane - Tre intense mesterskapsfinalebaner - To fristillekeplasser Redline Ridge, bygget for legender!