MX vs ATV Legends - 2026 Triumph Loyalty Bundle
Ta kappkjøringen til nye høyder med 2026 Triumph Loyalty Bundle. Denne pakken låser opp den komplette Triumph-kolleksjonen av 4 kjøretøy. Her får du noen av de mest konkurransedyktige doningene i offroadracing, og hvert eneste kjøretøy kommer på banen på karakteristisk vis. Enten du kjører i hjulspor, utfører store hopp eller kjemper om å være den første til å komme rundt første svingen, gir denne pakken deg alle redskapene du trenger.