MX vs ATV Legends - 2026 Beta Pack
Opplev Betas lidenskap og presisjon med Beta Vehicle Pack DLC. Italienske Beta er forbedret og foredlet gjennom tiår med offroad-konkurranser, og produsentene har virkelig gjort seg fortjent til ryktet som en av de mest anerkjente og eksklusive i bransjen. Beta-maskinene er kjent for den håndlagde kvaliteten, anerkjente ingeniørkunsten og smidige kjøreegenskapene, og hver sykkel byr på en unikt givende kjøreopplevelse. Enten du suser gjennom dype spor, svinger deg rundt tekniske kurver, eller kjemper om å være først ut av svingen, hjelper Beta deg med å yte ditt beste, takket være den responsive kraften og et design med føreren i fokus. Denne pakken inkluderer tre autentiske 2026 motocross-sykler fra Beta: – 2026 RX 250 2T – 2026 RX 350 2T – 2026 RX 450 4T Opplev den umiskjennelige italienske ingeniørkunsten, og kjør hvert eneste kappløp med presisjonen, kontrollen og ytelsen som har gjort Beta til en favoritt blant offroad-entusiaster verden over.