MX vs ATV Legends - 2025 KTM Loyalty Bundle
Ta kappkjøringen til neste nivå med 2025 KTM Bundle! Denne samlepakken inneholder alle 13 kjøretøyene fra KTM, så du har hele rekken å dominere banene med. Denne pakken har den perfekte doningen for deg, enten du foretrekker fart, kraft eller smidighet!