Murdered: Soul Suspect
DEN MEST VRIENE MORDGÅTEN Å LØSE ER DRAPET PÅ DEG SELV En mørk og overnaturlig detektivtriller med en unik vri på spillopplevelsen: løs mordet på deg selv via livet etter døden. Ronan O'Connor, en etterforsker hos Salems politistyrke, får en brå ende på livet sitt av en maskert morder. Fanget i den skjærsildsaktige verdenen Dusk, må han kombinere sine etterforskningsegenskaper med overnaturlige evner for å avdekke den sjokkerende sammenhengen mellom hans egen død og en rekke med grusomme drap som skremmer innbyggerne i Salem.