Mr. Raccoon Weapon Charm
Mr. Raccoon fra Raccoon City er tilbake, mer sjarmerende enn noensinne! Han sikter seg inn mot nye høyder og er populær blant lokale jegere. Når denne er lastet ned, kan den kjøpes i butikken i spillet. Bruk den på en bestemt hagle for å få symbolet til å dukke opp på våpenet ditt i spillet.