Mortal Kombat XL
En av de bestselgende titlene i 2015, nå i XL! Fullfør Mortal Kombat X-opplevelsen med nytt og tidligere utgitt innhold. Inneholder hovedspillet, og de nye spillbare figurene Alien, Leatherface, Triborg og Bo’Rai Cho. Tidligere utgitte spillbare figurer inkludert er Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya og Goro. Inneholder også den nye skallpakken Apocalypse.