Knus motstanderne med denne eksklusive pakken! Denne pakken inneholder ett design og ett kjøretøy. Patriot Pack inneholder: – Patriot Monster Truck; perfekt for å skille deg ut i mengden og vinne haugevis av løp! – «Sergeant Chaos»-design, for å imponere dine motstandere og klatre på rankingen!