Monster Hunter Rise – Nedlastingspakke 10
Forbedre Monster Hunter Rise-opplevelsen med den tiende nedlastingspakken! Dette får du: – Del til lagdelt rustning for jeger: «Wild Head» – Del til lagdelt rustning for jeger: «Wild Body» – Del til lagdelt rustning for jeger: «Wild Arms» – Del til lagdelt rustning for jeger: «Wild Waist» – Del til lagdelt rustning for jeger: «Wild Legs» – Rustningssett til jeger «Rondine» – Ansiktsmalingen «Mechanical» – Ansiktsmalingen «Risen» – Frisyren «Bahari Locks» – Frisyren «Asymmetric Cut» – Jegerstemme: Oboro - Jegerstemme: Jae – Musikk: «Stage & Title Music: Chill Version» – klistremerkesett: «Special Stickers 14» Merk: Produktene i settet kan også kjøpes separat. Pass på så du ikke kjøper noe du allerede har. Slik tar du i bruk innholdet: Når kjøpet er fullført, snakker du med kuréren i spillet og velger Add-on Content for å motta innholdet. Bruken kommer an på type innhold, som du ser på listen under. – Lagdelt rustning kan tas i bruk i Layered Armor Settings-menyen i Item Box (rustning for jegere) eller Buddy Board (rustning for palicoer og palamuter). Vær obs på at en lagdelt rustning er et skin som endrer figurens utseende uten at det påvirker verdier eller ferdigheter. – Ansiktsmaling og frisyrer tar du i bruk ved å velge Change Appearance i Item Box eller når du velger figur. – Gester og klistremerker bruker du fra Chat-menyen, hvor du også kan skrive inn tekst i klistremerkenes snakkebobler. – Positursett bruker du fra Start-menyen eller fra Camera i Pause-menyen.