Monster Hunter Rise DLC-pakke 2
Inneholder det følgende. - Hunter content: 3 x Layered Armor pieces, 2 x facepaints, 2 x hairstyles, 2 x voices - Buddy content: 4 x Palico Layered Armor pieces, 4 x Palamute Layered Armor pieces - Other content: 2 Cohoot outfits, 8 music tracks, a set of 4 gestures, additional stickers Innholdet er kosmetisk og gir ingen statusfordeler. Obs! Etter kjøpet må du snakke med Courier og velge Add-on Content for å motta lagdelt rustning og antrekk. Du kan deretter bruke Hunter- og Buddy-elementer i Layered Armor Settings i Item Box og Buddy Board, og Cohoot-elementer i Change Clothes-delen i Pet-menyen. For utseendealternativer og stemmer for jegeren velger du Change Appearance i Item Box for å ta elementene i bruk på jegeren. *Innholdet i dette settet kan kjøpes individuelt. Pass på at du ikke kjøper det samme to ganger.