Monster Hunter Rise DLC-pakke 1
Inneholder det følgende. Deler til lagdelt rustning for jeger: ● Fox Mask ● Theater Wig ● Wyverian Earrings Lagdelt rustning-sett til kompis: ● Nine Tails (Palico) ● Long Coat Costume (Palamute) Bevegelser og positurer: ● High Five-bevegelse ● Angrepspositursett ● Hurt-positursett Utseendealternativer for jeger: ● Eye Shadow-sminke ● Hero-ansiktsmaling ● Spread Wings-sminke ● Airy Short Bob-frisyre ● Beachy Waves-frisyre ● Great Baggi Crest-frisyre Jegerstemmer: ● Master Utsushi ● Hinoa the Quest Maiden Cohoot-antrekk: ● Wind-Up Cohoot ● Fluffy Hood Innholdet er kosmetisk og gir ingen statusfordeler. Obs! Etter kjøpet må du snakke med Courier og velge Add-on Content for å motta lagdelt rustning og antrekk. Du kan deretter bruke Hunter- og Buddy-elementer i Layered Armor Settings i Item Box og Buddy Board, og Cohoot-elementer i Change Clothes-delen i Pet-menyen. For utseendealternativer og stemmer for jegeren velger du Change Appearance i Item Box for å ta elementene i bruk på jegeren. *Innholdet i dette settet kan kjøpes individuelt. Pass på at du ikke kjøper det samme to ganger.